fbpx

Marcin Rybiński (gry komputerowe / Polska)

Marcin Rybiński pracę zawodową rozpoczął w 2007 roku, kiedy zajmował się prowadzenia szkoleń z zakresu pakietu MS Office, VBA oraz pakietu graficznego Adobe. Po dwóch latach stwierdził jednak, że to właśnie tworzenie gier komputerowych jest jego powołaniem i to z tym chciałby wiązać swoją przyszłość. Od 2009 stworzył kilka pomniejszych tytułów takich jak ,,Pirat Jack”, ,,Crypt Hunter” oraz ,,Kubusiowe Wyścigi”. Pod koniec 2010 postanowił spróbować swoich sił w tworzeniu większych produkcji rozpoczynając pracę dla Katowickiego oddziału City Interactive na stanowisku Level Designera, awansują z czasem na Lead Designera. Zajmował się wtedy takimi grami jak ,,Dogfight 1942” oraz ,,Cobat Wings”. Od 2012 roku pracuje w firmie Anshar Studios jako Lead Designer. W tym czasie brał udział przy tworzeniu  ,,Kate Malone: Hidden Object Detective” oraz ,,Artifex Mundi Detached”. Prowadzi  zajęcia z “Tworzenia gier na urządzenia mobilne” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz zajęcia na Politechnice Śląskiej w Gliwicach w ramach projektu ZIP-Zostań Inżynierem Przyszłości. W wolnych chwilach spędza czas przy grach zarówno komputerowych, jak i planszowych. Jest również wielkim pasjonatem modelarstwa.

Aktualnie w Anshar Studio zajmuje pozycję Dyrektora Kreatywnego projektu Gamedec – gry opartej na serii książek Marcina Przybyłka. I to właśnie o tym będzie będzie opowiadał podczas Foconu.