fbpx

Zostań wystawcą!

English version here.

Gdy z marzeń o imprezie wyłonił się jej zarys stało się jasne, że konwent bez stoisk wystawców nie istnieje i zaczęliśmy myśleć co jest dla Was, wystawców, najważniejsze…

  • Pokazanie swoich dóbr?
  • Możliwość porozmawiania z gośćmi?
  • Możliwość odpowiadania im na żywo na pytania?
  • Osobisty kontakt?
  • Samo uczestnictwo w całej imprezie?
  • Żebyśmy w końcu mogli być razem?
  • Sprzedaż?

… i uświadomiliśmy sobie, że to wszystko możemy Wam zapewnić!

 

Podczas Fantasy Online Convention salą wystawców zostanie interaktywna mapa. Będzie się składać z ikonicznie przedstawionych stoisk, w tym Twojego kramu oznaczonego logotypem i kolorem kategorii. Po kliknięciu w Twoje stoisko gość zostanie zaproszony do wirtualnego pokoju videokonferencyjnego, w którym będziesz właśnie Ty! Cały, prawdziwy, namacalny po drugiej stronie kamerki!

Bierz zatem swój stół (nie wypożyczamy mebli, trzeba mieć własne 😉 ), roll-upy, towary i ułóż stoisko w dużym pokoju, a my Ci tam przyprowadzimy naszych wirtualnych zwiedzających!
Jeśli masz własny sklep lub pracownię, to właśnie tam możesz zrealizować transmisję.

Dlaczego to ma się udać? 

Odpowiedź jest bardzo prosta: strefa wystawców na Foconie będzie sukcesem, ponieważ została zaprojektowana z dbałością o podstawowe potrzeby klientów. 

Ludzie potrzebują rzeczywistego kontaktu ze sprzedawcą! I to właśnie zapewniamy Wam my – FOCON.
Klientów nie satysfakcjonuje link do sklepu, transmisja w której nie mogą brać udziału czy oferta na portalu aukcyjnym, bo to mają wszędzie i każdego dnia. Jeśli chcą coś kupić ze sklepu internetowego, zrobią to każdego innego dnia. Ale tylko podczas FOCONu mogą wejść do pokoju z wystawcą i porozmawiać z nim na żywo. O jego produktach, o konwencie, o tym jak nam się wszystkim dzieje… Czyli mogą robić dokładnie to co na konwencie stacjonarnym, a jedynie finalizować transakcję przez internet. Ile razy każdy z wystawców słyszał na konwencie pytanie “czy da się płacić kartą”? Nasi uczestnicy są już gotowi na przeniesienie do internetu, ale w żadnym razie na rezygnację z kontaktu ze sprzedającym.

Obawiasz się, że jeszcze nigdy tego nie robiłeś?
Nie martw się! Prawie nikt tego nie robił i właśnie od tego jesteśmy my, żeby Ci pomóc przejść tę przemianę, zarówno od strony technicznej jak i koncepcyjnej. Podpowiemy, jak prosto zaaranżować stoisko, jak przyciągnąć uwagę gości, jak rozmawiać podczas transmisji, o czym mówić, gdy nikt nie pyta. Odezwij się, a wspólnie opracujemy sposób umieszczenia Cię w sieci, nawet jeśli nie masz swojej strony internetowej!

 

10 powodów dla których warto wziąć udział w FOCONie jako wystawca

  1. Bo to się uda. Ale jeśli potrzebujesz innych powodów patrz punkt drugi i kolejne.
  2. Pozwolisz gościom naszej imprezy się odnaleźć i zrobić u Ciebie zakupy. Wszyscy tęsknimy za przechadzaniem się po alejkach pełnych stoisk. Pozwól naszym gościom cieszyć się tym i przy okazji zrobić zakupy właśnie u Ciebie.
  3. Twoi fani będą dużo bardziej zaangażowani, jeśli nawiążesz z nimi bezpośredni kontakt. Focon jest idealną okazją do takiego spotkania i zobaczenia się “na żywo” w sytuacji gdy już od roku nikt nie miał takiej możliwości “w realu” . 
  4. Zapewniamy możliwość dotarcia do wszystkich gości wydarzenia, a nie tylko fanów Twojego sklepu, jak miałoby to miejsce w przypadku autorskich wydarzeń w social mediach, co w prostych słowach oznacza, że: Twoją ofertę zobaczą nowe osoby. Dużo łatwiej znaleźć interesujące nas rzeczy, gdy szukamy ich w jednym miejscu niż gdy są rozsiane po całym internecie. 
  5. Będziesz mieć do dyspozycji pokój wystawcy mogący pomieścić do 250 osób jednocześnie… Aby zmieściła się taka ilość osób na raz przy stoisku potrzeba by jakieś 50m lady wystawienniczej na tradycyjnej imprezie zakładając, że goście by stali tuż obok siebie w dwóch rzędach. 
  6. Wszystkie niezbędne działania wykonasz od siebie ze sklepu lub z domu, dzięki temu, że nie ma konieczności nigdzie jeździć zaoszczędzisz dużo czasu (i pieniędzy), a efekt przede wszystkim zależy od tego jak Ty sam się zaprezentujesz. A w końcu kto miałby lepiej pokazać Twój asortyment niż Ty? 🙂 
  7. Sprzedaż i prezentacja swojej działalności w internecie to nieunikniona przyszłość. Biorąc udział w naszym wydarzeniu możesz być jej częścią, zamiast zostać przez nią zaskoczonym. 
  8. Strona techniczna wydarzenia jest na naszej głowie, Ty przychodzisz na gotowe, więc nie musisz uczyć się obsługi skomplikowanych narzędzi – wystarczy, że zaprezentujesz swoją ofertę.
  9. Poprzez udział w wirtualnym konwencie zyskasz niezbędne know-how do aktywizowania swoich fanów w internecie także poza FOCONem.
  10. Nie wiadomo kiedy będą mogły być organizowane wydarzenia stacjonarne, a po roku czekania, czy na pewno warto czekać dłużej zamiast wziąć sprawy w swoje ręce?

PS.: 11) Nie sprzedajemy powierzchni wystawowej na metry, więc chociaż wystawienie się jest płatne jest dużo taniej niż na żywo 😉

Wypełnij formularz, a my się jak najszybciej odezwiemy – z ofertą przygotowaną specjalnie dla Ciebie, bo przecież każdy ma inne potrzeby.

Jeśli jednak chcesz zapoznać się z ogólną ofertą przed rozmową z nami to możesz ją pobrać >>> tutaj <<< .