Przy poprzedniej edycji wiele osób pytało nas o możliwość współpracy patronackiej z influencerami, dlatego postanowiliśmy dać Wam możliwość. Już od tej edycji możecie zostać ambasadorami i ambasadorkami Foconu!
Idea programu jest bardzo prosta: jeśli nas lubisz i chcesz dać nam swój „znak jakości” to dołącz do programu ambasadorskiego. W ten sposób staniesz się częścią Foconu 2.0 i będziesz mieć wyjątkową możliwość opowiadać swoim fanom o naszym wydarzeniu jako pierwszy/a.
Co to oznacza, że zostaniesz członkiem (członkinią) naszego programu ambasadorskiego?
Znajdziesz się na liście ambasadorów na naszej stronie, zaraz obok patronów medialnych!
Otrzymasz przedpremierowy dostęp do wszystkich ogłaszanych gości oraz atrakcji.
Będziesz otrzymywać materiały prasowe.
cyklicznie wyślemy Ci też grafiki i inne materiały, które możesz wykorzystać w social mediach.
dostaniesz zaproszenie do udziału w specjalnej e-konferencji prasowej tylko dla ambasadorów!
dostaniesz nakładkę do Google Meet z oznaczeniem, że jesteś naszym ambasadorem, więc gdy przyjdziesz na wydarzenie i włączysz kamerkę wszyscy będą mogli wiedzieć, że nas wspierasz.
gadżety, prezenty-niespodzianki lub specjalne akcje dla najbardziej zaangażowanych ambasadorów,
otrzymasz przedpremierowy dostęp do wydanej przez nas antologii opowiadań z konkursu literackiego (w ebooku).
Jakie będziesz mieć obowiązki jako nasz ambasador/ka?
informowanie swoich fanów o gościach i atrakcjach Foconu, które uznasz za interesujące. Twoi fani śledzą Cię, bo przekazujesz im wartościowe treści i to właśnie Ty wiesz co jest dla nich najbardziej atrakcyjne. Dlatego dajemy Ci pełną swobodę i to Tobie pozostawiamy wybór czym chcesz się podzielić z innymi. Czy zrobisz to raz w miesiącu, czy raz na tydzień nie robi nam różnicy, jednak wierzymy, że jako nasz ambasador/ka zaangażujesz się w informowanie fanów o wydarzeniu 🙂
zaproszenie swoich fanów na Focon 2.0, gdy już będzie blisko terminu wydarzenia.
niesienie wieści i głoszenie fokariańskiej dobrej nowiny! 🙂
Jak możesz zostać ambasadorem?
Nic prostszego!
Wystarczy, że masz co najmniej:
1000 followersów na Instagramie lub
1000 fanów na fanpage’u na Facebooku lub
co najmniej 500 wyświetleń pod najnowszymi filmami na Youtube lub
co najmniej 500 wyświetleń najnowszych notek na blogu.