fbpx

Wojciech Królik (grafik / Polska)

Wojciech Królik jest ilustratorem i koncept artystą. Obecnie wraz ze młodym studiem developerskim indie o nazwie Rock and Bushes tworzy grę Jupiter Moons: Mecha. Będzie to komputerowa gra karciana, w której gracz będzie się wcielać w pilota Mecha, czyli  humanoidalnego robota. Taki temat jest nie lada wyzwaniem dla grafika, a to właśnie wyzwania i nowe możliwości Wojciech Królik lubi najbardziej!

Jest zafascynowany rozwojem i samodoskonaleniem się. Jest głodny wiedzy i cały czas poszukuje nowych rozwiązań i możliwości. Ukończył Game Dev School dzięki czemu mógł dogłębnie zrozumieć proces powstawania gier i nauczyć się je tworzyć. Brał udział w Bootcampie z Jortem van Welbergenem, grafikiem tworzącym między innymi dla Marvela, czy HBO oraz w mentoringu z Darkiem Zabrockim, uznanym polskim grafikiem pracującym na przykład przy produkcjach Netflixa. Ukończył również stacjonarny kurs grafiki koncepcyjnej w kanadyjskiej szkole artystycznej Syn Studio. Obecnie cały czas się uczy online, a dzień bez stworzenia nowej pracy jest dla niego dniem zmarnowanym.

Wojciech Królik jest też ogromnym optymistą podchodzącym do życia niesłychanie pozytywnie i w każdej sytuacji szuka czegoś dobrego. 

Czy wyobrażacie sobie lepszą osobę, która mogłaby opowiedzieć Wam (i pokazać!) o projektowaniu postaci w grach? Bo my nie. Dlatego to właśnie Wojtek Królik opowie Wam o tym podczas Foconu!